Meralll1 Arkadaşlarım gidip mağaza da deniyor numara öğrenip siteden sipariş veriyordu daha Uygun’a geliyor diye bizde öyle yapacağız sanırım :)) vicco ya geçen ay gittim 520 tl demişti diğer sitelerde 400 450 ydi baktığımda 🤭 minicik şeyler 500 600 tl 🥲 mecbur alacağız napalım