gizemarya35 Kızlarrr memnun olduğunuz özel veya devlet cocuk doktoru önerir misiniz belirtin ama olurmu özel veya devlette diye 😘
Tuba_engn gizemarya35 Doktorumuz Acıbadem kent hastanesinde “Dr, Benal Çubukçu”. Biz aydında oturuyoruz bebeğim 3 yaşında ve genel kontrollerimiz onda, hasta olduğunda filan onunla iletişim halindeyiz.
Aslan2103 Cinarli hastanesi ozel bayrakli da fikret mungan 650 tlydi en son zam geldimi bilmiyorum memnunum ilgileniyo telefonda ulaşabiliyosun falan