Keremsmumy bu arada biz de uzamış sarılık geçirdik. Ama dediğim gibi endişelenmiyorum, siz de üzülmeyin lütfen. Her bebeğin gelişimi farklı, bazısı erken der bazısı geç. Siz sürekli konuşmaya devam edin onunla, o zamanını bilir merak etmeyin🌸 ben de sabırla bekliyorum ilk kelimelerini☺️