uykusuzanne__ benim oğlum kendini kusturuyordu her yemekte kızmazsam öğürür kusar. Ağzından yemeği çıkarmak kusmak yok diye diye alıştık artık yemediğinde kabızdı hep ağlayarak yediğimiz oldu aç kalmasından iyidir sağlığı için yeri geldim kızdım yapacak birşey yok malesef