Merhaba anneler, benim aslında kendi içimde yaşadığım sıkıtınlar var,bunun adı nedir tam olarak bilmiyorum ama normal olmadığını biliyorum, oğlum nisanda 4 yaşı olacak, kızım 1 yaşında, oğlumu korona döneminde herkesten uzak,babasıyla birlikte büyüttüm ,çok sevgiyle büyüdü, sürekli dikkat, ilgi onun üzerindeydi,bu yüzden kardeşinden sonra çok kıskançlık başladı, zaten genel olarak çok zor mizaçlı bir çocuk, her döneminde, her konuda zorluk yaşadım, tekken de çok zordu, şimdi ikinci çocukla işler daha da zor, çok agresifleşti, sürekli öfke patlamaları yaşıyoruz, sürekli bağırıyor,kızıyor, isteklerini bağırarak söylüyor, kardeşine çok kızıyor, onu incitiyor her fırsatta, ben de artık eskisi gibi sakin kalamıyorum, çok kızıyorum, oğlumun yaptığı davranışlar içimde o kadar çok öfke biriktiriyor ,küçük çocuğa karşı sanki kin besliyorum, bir süre aff edemiyorum içimde ,o içimdeki kin ve öfke belli bir süre geçmiyor, sanki karşımdakı büyük birisi de beni bilerek üzmeye çalışıyormuş gibi, off bilemiyorum ya içimi dökecek, beni anlayacak biri varmı bilmiyorum, bilmek istediğim aynı duyguları yaşayan ve duygularla başa çıkmayı başaranlar varmı😓