yagmursahbazdamar Yarın kızımın 2. Ay aşıları var. Çok korkuyorum ve tedirginim🥺 sizde nasıl yan etkileri olmuştu yazar mısınız
arenn23 yagmursahbazdamar biz dün olduk aşıdan hemen sonra calpol verdim huzursuzluk yapmadı bugün birazcık ateş yaptı ama calpol verince oda düştü korkulcak bir şey yok bence bende korkuyordum umduğum gibi olmadı
nsm yagmursahbazdamar bende çok korkmuştum bizde sadece uyku yaptı yan etki aşıdan sonra dus aldırmayın 3 gün dediler aldirmadik, herkes de yan etki olmuyor ama gene de ateşi çıkabilir diye calpol şurup alip kullanilirsiniz
arzelmg yagmursahbazdamar biz de 2 gün önce olduk bizde huzursuzluk yaptı zaten kolik bir bebek olduğu için biz hep huzursuzuz zaten 😅 o yüzden korkmana hiç gerek yok
edaekici yagmursahbazdamar Bizde uyku yapmıştı o uyurken arada ateşini ölçmüştüm yükselme var mı diye hiç olmadı.
AkcaHnm arenn23 geçmiş olsun da calpol u doktorunuz vermedi herhalde 3. Aydan itibaren kullanılabilen bir ilaç
arenn23 AkcaHnm doktorumuz verdi herhangi bir sorunda olacağını söylemedi bir çay kaşığı 6 saat arayla verebilirsin dedi
yavrupotuncek yagmursahbazdamar ben iki gün önce yaptırdım korkudan gittim pahalı pahalı Ateş ölçerler ilaclar aldım ama hiç huzursuz da olmadı ateşi de çıkmadı onların sağlığı için mecburuz korkmayın aşıya götürmeden 1 çay kaşığı calpol ilaç verin 4 saat sonra bidaha verin huzursuz olmaması için
yagmursahbazdamar Zhra78 calpol verdi doktor 1 çay kaşığı aşıdan sonra bide gece yatmadan verdim. Çok şükür huzursuzluk dısında bişey olmadı. Umarım sizde kolayca atlatırsınız
ysf52 yagmursahbazdamar biliyor musunz bende çok tedirginim karma verem rota hepsi aynı gün yapıldı o geceyi biz akrabamız rahatsızdı hastanede geçirdik oğlum araba da durdu ne ateş ne huzursuzluk yasamadik