Bebeğim 5,5 aylık ek gıda tadımlarına başladık, sütüm eskiye göre azaldı baya bebeğimin doymadıgını düşünüyorum geceleri saat başı uyanıyor emiyor ve emmeside uzun sürmüyor. 5dk falan. Normalde emerken diğer göğsümden süt fışkırırdı sabaha kadar hep akardı sütüm üstüm başım batardı ama artık öyle değil. Doymadıgı için sık uyanıyor diye düşünüyorum acaba aptamil veya başka kaşık mama verebilir miyim veren var mı bu aylarda .