Selamben_ Aynı durumu ben de yaşadım ne yazık ki 😞 benim yaşadığım stres sonucu böyle oldu. Sağım yapınca sütümün azaldığına emin oldum. Doktor kontrolünde de bebeğimin gerekli kiloyu alamadığını öğrendik. Doktor devam sütü takviyesi yapılması gerektiğini söyledi. Devam sütü vermeye başladım ama sütü kesmedim, sağım yapıp veriyorum. Artış olduğunu fark ettim. Size tavsiyem doktor kontrolüne kadar iyi beslenin, sütünüzü artırıcı gıdalar tüketin ve emzirin sık sık. Doktor kontrolünde bebeğinizin kilosu belirliyor ilerleyen aşamayı. Bir de stres olmayın. Ben bu duruma ve ekstra ekstra şeylere canımı çok sıktım. Yapmayın siz olur mu🙏🏻🍀