Bebeğim 5 aylık. İlk çocuk ilk torun vs derken hep kucağa alındı, bir ara operasyon geçirdi. Hakkı olmasın diye o ara herkes üzerine ayrı bir düştü kucaktan inmedi. O gün bugündür yaklaşık 3 Ay, sırtını yere koysan direkt ağlama bağırma. Yerde durmadığı için dönme ayaklarını izleme vs gibi şeylerde yok doğal olarak. Kucakta da taşıyamıyorum ağırlaştı zaten bel ağrılarım oluştu..ne yapabilirim