Lady lesaa ben süt arttırıcı malt içeceği var ilk içtiğimde öidem bulandı ben bunu asla içmem dedim artık tadı kola gibi geliyor severek içiyorum 😄 Tahin helvasıda 1 parça alıp bırakırdım artık her sabah bsyıla bayıla yiyorum 😄
Y6_ Kırmızı et asla yemedim hatta annem pişirirken kokusundan evden çıkar giderdim. Annemde çok kızar inşallah evlendiğin adam hergün et yerderdi seni de alıştırır derdi dua mıydı bedduamıydı tuttu şimdi olsa ben yicem hergün 😄 bu pahalılıkta oda zor ya
bal012 lesaa denizden çıkan balık harici hiçbir şeyi yemem yemedim de yemeyi de düşünmüyorum 😁 onun harici her şeyi yiyorum ya bamya pırasa kabak filan bayılırım mesela
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala LavininAnnesii nasıl cidden mi çok şaşırdım 😲 bayılırımmm Hatta hep düşünürüm karpuzu yerken, karpuzu sevmeyen yoktur bu dünyada derdim kendi kendime
Adenmoms68 lesaa midye yemem diyordum cok severek yedim sonra günah olduğunu öğrendim tekrar bıraktım sjdjxjc😂
NewMomm1 Adenmoms68 Günah değil ki. Diyanet haram olduğunu söylemişti ama böyle bir bilgi Kuran’da yok. Peygamber efendimiz (s.a.v) Denizin suyu temiz ölüsü helaldir. Buyurmuş. Kuran-ı Kerim de ise Denizden elde edilen yiyeceklerin helal olduğuna dair ayet var. Diyanet 2+2 4 dese inanmam. Aşı da orucu bozmaz demişlerdi vücuda giren her şey orucu bozar üstelik. Kendiniz araştırın en güzeli🌸
[silindi] lesaa yumurta 🤭🤣 cocuklugumda bi tiksinmistim belki 20senedir yemiyodum ogluma hamileyken bile yemedim ama kizim karnimda baya kucuktu oyuzden yumurta ye dedi doktorum valla evlat icin cig tavuk bile yenirmis hamileligimde alistim simdi her sabah omlet menemen yiyom🤣🤣
nehirsude0 lesaa asla yemem dediklerimi zaten yememişimdir ve yemem (şırdan,mumbar,kelle paça,hurma,patlıcan,yeşil fasulye,bezelye,bamya) daha varda onlar asla değil bu saydiklarimi 1 kere yemedim yemem😂😅daha varda asla değil ötekiler arada bir yediklerim
1Eczacanne Umutunannesi_ kız hamileyken zararlı 😂 hahahaha benim de canım çekmişti doktor iç organların hiçbirini tüketmeyin dedi
ihsa lesaa kelle paça , ama hala sevmiyorum saygım var nimete cok fsydsli bir şey olduğunu da biliyorum ama damak tadima göre degilmiş
parpaaliii lesaa kokoreç yemem diyordum , şırdan asla ağzıma sürmem diyordum . Cennet hurmasını bu yaşıma kadar yememiştim . Şimdi hepsine bayılıyorum . Özellikle cennet hurmasını bu hamileliğimde o kadar çok yedim ki 😂
Lavinkus lesaa et döner asla yemem deyip hamileliğimde et döner yemek istiyorum diye ağlamam 😂😂 şimdi et dönerin müptelası oldum tabi offfff 🤤
Adenmoms68 NewMomm1 valla bilmiyorum farklı farklı yazılar okudum elbette ama ikilemde kaldığım için ve şüphe duydugum için en iyisi yememektir diyip yoluma devam ediyorum teşekkür ederim bilginiz için😇🙏