Sedaaa55 yanlış yapıyorsunuz içilen mama disarda 1 saat bekletilmez Osman gönülal soru cevap yapmıştı bir ara oda biri sormustu içilen mama eger kalmissa bekletilmez çünkü bebek onu içmiş içerken mamanin içine tükürük giriyor sen o mamayi 1 saat disarda bekletirsen mikrop kapma ihtimali %100 belki bebeğine şimdi bsii olmadi ama ilerleyen zamanda olmayacak diye bi kaide yok ha mama yi hazirladin ama hiç icmedi o zaman o mama oda sıcaklığında bir saat bekleyebilir ama içilen mama bekletilmez