ilknurmihra merhaba 26 aylık anlattığınızın tamamiyle aynısını yaşıyoruz uyarmıyorum asla yapma demiyorum ama sadece bir şey izlerken yaptığını görüyorum, yani oradan anlıyorum ki izlenecek bir şeye odaklanınca yapıyor ekranın zararı olarak nitelendiriyorum ama ne zaman geçecek bilmiyorum. 3-5 dk izlediğinde bile yapıyor ki günlük yarım saat hakkı var, eline havuç elma vs veriyorum o zaman yapmıyor.
Bir de genetik olarak şüpheleniyorum, kayınvalidem, kayınvalidemin çocukları eşimde ve görümcemde de var kaç yaşındalar hala var …