Kızlar oğluma kendim yediriyorum önüne bırakıyorum tabikide tenezzül edip yemiyor kendisi yemiyor diye de vicdan azabı çekiyorum , az demin bi yerde yorumlar da okudum bi çocuk oyalanarak da yemek yese anlamı olmaz gibi ama ne yapalım olmuyur sizce ben sadvee kahvaltı diyelim koydum 2 3 parça aldı yedi yada yemedi nasıl davranmalıyım önünden kaldırsam nı öğlen yemeğini diyelim koydum önüne onu yer mi walla çok üzülüyorum artık , kendisi yemek istemeyecek hiçbir zaman diye çok korkuyorum