tombikbebe butterflyy_ betulmutlu yataş twiny kullanıyorum ben de çok memnunum bundan önceki yatağı içine çöküyordu ama bu çok güzel iki yüzü var büyüynce de diğer yüzünü kullanabiliyorsunuz
betulmutlu butterflyy_ tombikbebe teşekkür ederim bende biraz araştırma yaptım genel yataş twiny öneriyor
Papatyam__ E bebekten almıştık ortopedik yatak memnunuz. Yaz kış tarafı var. Üstünde o kadar zıpladı bişey olmadı 😅 en sevmediğim şey yatakta koltukta zıplamak ama başıma geldi büyük konuştum😅