Arkadaşlar bi akıl verin ben anlamadım. Acemiyim.. bebeğim bugün tam 13 günlük oldu. 2 gecedir emziriyorum yerine yatırıyorum geri aranıyor. Anlamadım sütümde iyi doyuyorda çünkü kusuyor. Neden böyle olur? Ne kadar emmesi lazım ? Mememde uyuyor yerine yatırıyorum geri uyanıyor kusuyor napıcamı şaşırdım artık