elifyigitege Merhabalar, artık buraya girmez oldum 13 aylık oldu bebeğim sizin konu başlığını görünce yazmak istedim, benim de sütüm hep az oldu naptıysam olmadı, meme artı mama ilerledim, biberon ve emzik kullandım, 2,5 aydan sonra ara ara redler başladı düzeldi başladı düzeldi derken4,5 aylıkken hiç istememeye başladı. Emzirme danışmanı ile çalışmanızı öneririm ben geç kaldım bunda, arkadaşım baştan tuttu emzirme danışmanını, onlar bebeği görüp sorunu tespit ediyor, belki tutuşunuz bebeğin hoşuna gitmiyor, belki emzik ve biberon memenizi istememesine yol açıyor(birçok danışman bu ikisini bırakın şırınga veya kaşıkla verin diyor) emdikçe gelir diyorlar bilmiyorum ama naptıysam olmadı hala diyorum ki geç kaldım çünkü danışmanla çalıştığımda mamayı baya azaltmıştım sütüm geceleri komple yetiyordu sonrasında biberona yeniden başladım o yüzden bıraktı cocuk birden emmedi, sağa sağa bi müddet sonra emme olmadığı için sütüm de kesildi. O şekilde kapattık meme mevzusunu, inş ikinciye biberon ve emzik vermeyeceğim