Duyu hassasiyeti olup ergoterapi seanslarına giden deneyimli anneler bu süreç hakkında bilgi verebilir mi? Ortalama ne kadar sürüyor ay olarak seans bitimi. Ve bu süreçte evde gelişim için neler yapıyorsunuz?
Parmak ucunda yürümek, merdivenleri çıkamamak, farklı nesnelere dokunamamak oyun hamuru vb gibi durumlarimiz söz konusu.