Kızlar yılbaşına gecesi bebeğim aşırı huysuzdu. Sabahına doktora götürdüm ve test sonucu influenza dedi neyse ilacını kullandık çok şükür geçti derken. Tekrar huysuzlandı doktora gittik boğazı kızarmış dedi antibiyotik verdi dün bitti. Ama çocuk resmen deliriyor bugün yine aynı burun tıkanıklığı benden saniye ayrılmama durumu ve diş patlatmak üzere. Babamızda hafif grip ve benim de boğazım ağrımaya başladı. Bu arada oğlum 1 yaşında valla kızlar delirdim artık tek çocuk zaten evden çıkmam kımseyle görüşmem markete bile eşim gider ama oluyor nasıl oluyor ben anlamıyorum. Şimdi ben ne yapsyım daha dün antibiyotik bitti gitsem yine ilaç yazacaklar vallahi kafayı yiycem bana bir akıl verin şuan ağlıyorum gücüm kalmadı gerçekten