aslikom eşinizden, ailenizden destek almıyor musunuz? Bu çok önemli diğer türlü sizin dediğiniz gibi her gün aynı şeyler insanı verimsiz hale getiriyor motivasyonu kayboluyor. Kendinize vakit ayırma şansınız varsa arkadaşlarınızla görüşün, dışarda bir yemek yiyinn, sinemaya gidin hiçbir şey yapamıyorsanız bile her gün kendinizle baş başa kalıp kahve için kitap okuyun, dizi izleyin ama bunlar için eş desteği şart tabi tükenmiş hissetmenizi anlıyorum ama büyüdükçe her şey daha güzel oluyor ilk 4 ay en sancılı süreç sonra bebeğinizin dilinden anlıyorsunuz sosyalleşmeye başlıyorsunuz.