mrymkrm Kızlar az önce eşim bebeğimiz için mama hazırladı bende hiç kontrol etmeden içirdim bitince farkettim dibinde bir sürü topak kalmış tam çözünmemiş mama. Bir şey olur mu?
maveraben İyice karışmadığı için olmuş bebişiniz biraz sulu mama içmiş oldu. Bir şey olmaz ama çabuk acıkabilir