Sananekii Benim oğlumda pramatüre doğdu oda 4 aylık iken üstüne battaniyesini çekip yada ite biliyordu ama elinde çok fazla nesne tutamaz erken biraz onun için
AEgemm Sananekii oğlunuz kaç aylıkken bir şeyler tutmaya başladı. Sadece bu yüzden serebral palsi olabilir dendi bizd çok tedirginim
Sananekii AEgemm dört buçuk beş aylık gibi süreçte tutu ama ben hep eline oyuncak veriyordum çıngırak gibi yada kitap gibi
AEgemm Sananekii benimki de o aylarda tuttu ama çok uzun süre tutmuyor yeni yeni uzun süre tutmaya başladı
Sananekii AEgemm benimkide öyle olmuştu anca keşvediyorlar zaten bizim ki ilk battaniyesini tutmayı öğrendi ben yanına uyurken uyku arkadaşı koyuyordum sabah uyandığında onunla oynamaya başladı derken hemen öğrendi
AEgemm Sananekii erken doğunca her şeyden tedirgin oluyor insan ama şükür artık öğrendi ben eğiliyorum öpüyorum beni yüzümden tutup kalkıp öpüyor oyuncak tutuyor artık
Annekizcicileri babybarlas benimki 4 aylık tutmuştu bence henüz küçük vaktı gelince yapıyor her dönemde bu kaygılar degısıyo tutuncada ne zaman dönecek dönünce ne zaman oturacak yürüyecek konuşacak derken akıp gıdıyor çok düşünmeyin bence
2503 hnurr94 çok erken beklemeyin biraz sabır işi 6.5 aylıkken uzanmaya başladı çok kafaya takıyodum inan zamanı gelince her seyı sırayla yapıyo inşallah sizin bebeğiniz de yapar
2503 hnurr94 hayır düzeltilmiş hnurr94 yok 6 aydan sonra yaptı düzeltilmiş 5 ayda nesneleri elinde tuttu ama sallamadı uzanamadı