Sabah saatlerinde kahvaltımı yaptıktan sonra dışarı çıkacağım zaman ayakkabılarımı giyerken meme ortasında ağrıı beliriverdi ve bütün gün devam etti bu sefer de sol göğsümde iğne batar gibi sızlama yaptı emziren bir anneyim üç aylık bebeğim var bilen biri var mı acaba neyden ötürü olmuştur diye tecrübesi olan yada bu kış günü hastane köşelerinde dolaşmak istemiyorum zaten salgın da var bebeğimi oraya buraya götürmekte istemiyorum nolur yardım edin acillll