Kızlar, kızım bir yaşına girecek haftaya inşallah ☺️ çok hareketli hiç yerinde duramayan bir çocuk. Yeni yürümeye başladı o yüzden de hep yürümek istiyor. Benim merak ettiğim şu aslında.. doğru düzgün oturup oyun oynamıyor kedi köpek falan onları bilemiyor ilk çocuğum olduğu için bende bilmiyorum açıkcası tam bir yaşındayken bebeğiniz neler yapabiliyordu ? Benim kızım bay bay alkış alo falan yapıyor ama çok bir şey öğretemedim mama su falan diye istemiyor mesela işaret edemiyor ama gideceği yere sizi yönlendiriyor. Kafam karışık açıkcası sizce geri mi kaldık biraz 🙁 neler yapabilirim önerilerinize açığım 🥰