Kızlar bebeğimin asla geçmeyen 3 gündür pişiği var kabarmış şekilde denemediğim krem kalmadı en son zeytinyağ sürdüm inşallah fayda eder erkenden sonıç almam için ne yapabilirim 6aylık ek gıda bugün hiç vermedim bimin bezini kullanıyoruz 3numaradan 4e geçtik omu yaptı acaba pure baby ıslak mendil kullanmaya başladım sleepy kullanıyordum bitince ona geçmek zorunda kaldım ama berbat bi ıslak mendil yıkasamda fayda etmiyor temizleme pamuğuyla siliyorum artık ve gündüzleri yıkıycam geçene kadar tavsiyeleriniz neler sleepynin bezini aldım şimdi de uykusunu çok etkiliyor çocuğum çok huzursuz oluyor 😞😞