Merhabalar daha önce ev sahibi ile ilgili konu açmıştım. Eşim kabul etmedi artışı 3 ay sonra sözleşme yenilenecek ev sahibi 3 ay sonra görüşürüz diyerek gitti tehditvari. Söyle bir durum var Bizim daha önce 3 yıllık sözleşmemiz vardı 2025 Mayıs’ta bitiyor o. Tahliye kağıdıda vardı onuda imzalamış eşim ev sahibi bunu kafasına göre iptal edip tekrar bir yıllık imzalattı 2024 Mayıs’ta biten tahliye bölgesi de var içinde ona güveniyor hangisi geçerli bunun. Bide söyle bişey var ev annesinin üzerine kağıtta oğlunun adı imzası var kabul oluyor mu ne yapalım nasıl yaklaşalim bu adama usulsüz artış yapıyor ve kafasına göre 6 ay da bir geliyor herşeye tamam dedik bunda eşim kabul.etmedi 2 binden 8 bine çıkarmak istiyor biz 6 diyoruz kabul etmiyor ya