Benim kızım 7 aylık 7 aydır 5 kere hasta oldu alerjik bebek. Ve her hasta olmasında buhar veriyoruz. Coğu da ilaçlı. Zararlı olduğu yazıyor. Sizler ne düşünüyorsunuz? Cok vermek zararlı mı? Vermezsem başka ne yapabilirim ki. Bir tek hava solumak iyi geliyor. Teşekkürler şimdiden