DilanEliz Kızlar emzirdikçe geçer diyorlar ama daha kötü oluyor resmen göğüs ucumda delik oluştu içi görünüyor varmı böyle olan emzirmek işkence oldu
Gundogduu DilanEliz benimde ilk zamanlar yara olmuştu delinmişti resmen😞 lansinoh kremle göğüs kapagi kurtarıcım oldu
Cigdem07 DilanEliz Eczanelerde Lanolin fort var ondan al gögüs ucuna sür cok iyi geliyor bende sürekli onu kullandım her emzirme sonrası sürdüm işe yaradı. Lansinoh kullandım hiç bi işe yaramadı ve daha çatlak olmadan kullandım .
Karalti_ DilanEliz canım ben ilk günler emziremiyordum artık ağlıyordum ve kanıyordu çok yara olmuştu 2 gün göğüs pompasıyla sağıp verdim kızıma düzeldi yara olmuyor çok şükür yoksa kalkan kullandım göğüs ucu silikon lansıno bebantol kremler hiç fayda etmedi
2prenssAnnesii Ozon yaği hindistan cevizi yaği farmasinin aynisefayagi balsami bana bunlar cok iyi geldi emzirmeden once gogsunuzu yikayin ama bunlari surerseniz cok zor gecmis olsun
FnurGokcan Göğüs kalkanı kesinlikle, hiçbir şey sürmeseniz bile süt orda birikip göğüs ucunu nemli tuttuğu için iyileşiyor kısa zamanda
Denizgiller Ben madecassol krem sürüp plastik gögüs kalkanını koyuyorum hem Bi yre bulaşmıyordu hem hava alıyordu bu şekilde 12 haftada iyileşti ama tabi her emzirme öncesi yıkamak gerek zor oluyor ama o acıyı cekmektense bin kat iyi