gizee Kizlar merhaba 20 gunluk olduk oglum terliyor 2 3 gundur 🤷🏻♀️ bebekler terlemez diye biliyodum yanlismi biliyormusum 🤷🏻♀️ doktoru yarın arayip sormalimiyim internete bakmak istemedim şimdi bir sürü şey kafama sokmak istemiyorum
lceLady gizee Özellikle erkek cocukları daha cok terliyor 3 oglan anası olarak ben :) Sıcagı hiç mi hiç sevmezler.
Sevdasvnc gizee Emerken özellikle efor sarfettikleri yoruldukları için terler kafaları. Ayrıca ortam ısısına da dikkat edin.
AliPoyrazz Oğlum aşırı terlerdi sürekli üstünü değiştirirdim öyle böyle degildi yani halada terliyor özellikle emerken kafası mama verirken kafası çok terler