Abim ve esinin maalesef cocuklari olmuyor tibben mumkun degil artik. Kuruma evlat edinme basvurusu yapilmisti 1 yil dolmak uzere basvuru onaylandi nisan ayinda sıralari geliyordu. Fakat şuan yengemin meme kanseri olduğunu öğrendik tedaviye başlandı. Cocuk konusunda cok buyuk hayelleri hayellerimi vardi. Daha cok yeni odasi hakkında hayeller kuruyor araştırıyordu.beklenmedik bir sonucla karsilastik bu durumda basvuru askıya alinirmi yada iptal mi olur bilgisi olan varmi acaba. Bu konuyu suan kendi icimizde dillendiremiyoruz ama ona cok iyi gelecek bir umuttu evlat sevgisi oluru varmidir bu isin. Evre daha yeni cok şükür tedavisi mumkun herhangi bir organa sicramamis durumda üstesinden gelecegine eminiz Allahin izni ile prosedür nedir bu islerde bilemiyoruZ