gozzzde_poyraz merhaba ben de o aylarda almıştım. İlk zamanlar sadece beni gözlemlemesini istedim -genelde istedikleri şey zaten ne yaptığımızı görmek oluyor, merak ediyorlar- Meyve sebze soyarken kabuklarını su dolu kaba atıp önüne bırakırdım hem etkinlik gibi olur hem de oyalardı, ben de o sırada yemeklerimi yapardım. Hamur yoğururken ona da verirdim oyalanırdı veya yiyecek bir şeyler. Zamanla yaptığım işlere dahil etmeye başladım. Şu an 21 aylık tüm her şeyi birlikte yapıyoruz mutfakta. Ben çok faydasını gördüm, bebeğime de katkısının fazla olduğunu düşünüyorum umarım güzel vakitler geçirirsiniz 😊