Merhaba bebeğim ek olarak mama içiyor . 2 haftalık ama biberon ile içerken çok tıkanıyor bunu yaşayan var mı ? Biberon ile anne sütü veriyorum sorun yok emerken sorun yok ama biberon ile mama verince tıkanıyor. Veya mama sonrası çok daha yorgun oluyor . Rehavet çöküyor evet ama tıkanık gibi duruyor sanki . Deneyimleriniz var mı bu konuda ?