Eymonunannesi merbel hiç kullanmadım gerek yok yani bence 🥰 ama dikiş acıların ağrıların geçtiyse kullanabilirsin. Tahmini geçme süresi 4. Ay oluyor sanırım benim o zamanları bitmişti ağrısı 🥹🥰
elisa2705 merbel Hiç kullanmaya vakit kalmadan stresten bebekle ilgilenmekten yemek yiyememekten ne var ne yok gidiyor bide emiyorsa aşırı derecede kilo vermiştim kaldı öle korse hiç kullanmadan kenarda ..
Liliyy merbel ben hiç takmadım doğumdan sonra o kadar eridiki emziryodum bide göbeğin çok sarkacak kadarsa ve acın ağrın yoksa tak
Lolik merbel kullanmadım, doktorum korsenin sanıldığı gibi çokta işe yaramadığını sadece psikolojik olarak iyi hissettirdiğini söyledi Başka doktorlardanda böyle duydum ve sıkmadım kendimi😄