Emir0_ benim de 4 yaşındaki oğlum aynı durumda neredeyse 2 haftadır sürekli tekrar eden bir burun akıntısı var. Geçiyor sonra tekrar başlıyor. Ateş yok, öksürük yok, hapşırık yok. Sadece burun akıntısı ve geceleri geniz akıntısı oluyor. Bildiğim bir alerjisi de yok. En sonunda bu akşam alerji şurubu verdim ona sanki hafifletti gibi. Tuhaf bir salgın dolaşıyor ortalıkta hiç geçmeyen bir grip mi desem nezle mi bilmiyorum 🤷♀️ belki de bağışıklıkları kuvvetli o yüzden sadece burun akıntısı oluyor çocuklarımızda