Oykusmummy ben size bir ilaç öneriyim ama lütfen doktorunuza danışarak verin. “Magnesie calcinee” toz halinde. Benim 8 aylık bir bebeğim var doğduğundan beri hep kakasını tutar gazını çıkarmazdı. Bu toz sayesin de şuan yapıyor kendi başına. Sabah akşam olmak üzere 2 kere veriyorum. Çay bardağının içine yarım su koyuyorum, 1 çay kaşığı toz ilacı atıyorum ek gıdadan sonra içebildiği kadar veriyorum. Gün için de yapıyor. Ama sizin ki büyük belki çay kaşığı değil de tatlı kaşığı olabilir sizin ki. O yüzden doktorunuza sorun öyle kullanın. Bir de gaz damlası var bunun yanın da ama sizinkine olmaz artık bence😅🥰