Ben kullanıyorum bebeğime sleepy kullandık 5. Ayına kadar ama hep çıtçıt yerleri sızdırıyordu bebem naturale geçtim ne kadar sıvı da olsa büyüğü sızdırma yapmadı güzel sarıyor tasma vs de yapmıyor pişik de yapmadı bizde 15 aylık olduk hala devam ediyoruz