Merhaba
3 ay 21 günlüğüz 3 gün önce sünnet oldu sünnetle mi alakalı bilmiyorum ama 3. Aya girdiğimizden beri az da olsa memede durmak istememe, memeye gelince ağlama gibi şeyler yapıyordu bugün neredeyse hiç meme almadı… meme de ağlıyor, bazen gülüyor oyun oynuyor emmiyor yani bi 10 dk falan hiç emmiyor 2 kere falan çekiyor sonra başlıyor ağlamaya normal mi sizce meme reddi bu şekilde mi oluyor ?
Bir de çok fazla çığlık atarak uyanıyor korkuyor gibi normal mi ? Atak döneminde mi oluyor bebekler bunlar olduğunda