Bu sabah 8:30da uyandı önceki gece hiç uyumadı desem doğru. Saat başı uyandı ve 2-4 saat uyanık kaldı. Bugün öğle uykusunu uyumadı. Akşam 8:30da uyuttum. Sallayarak uyuyor ama sallanmak istemedi için ağladı kucakta zor sakinleşti. Şimdi 22:00 de yine uyandı ağlıyor ayakta sallanmak istemiyor evin içinde kucakta gezdiriyoruz. 4 gündür kuru öksürük var dün bendede başladı. Ama 2 gündür çok az öksürdü ilaçta kullanıyoruz. Gece öksürdüğü içinde uyanmadı. Şimdi ağlamaktan öksürüyor tıkanıyor. Ne yapacağım. Tekrar doktora mı götürmeliyim. 12 saatten fazla oldu uyumuyor.