Biz 6 ay 10 günlüğüz ek gıda tadimi yaparken yumurta alerjisi yaşadık hastanede yattık şimdilik anne sütü ile devam ama başlıcam geri ek gıdaya.
Neler yediriyorsunuz bebişlere,günde kaç öğün yapıyorsunuz?
Aktivite olarak neler yapıyorsunuz?
Emekliyor mu oturuyor mu?
İlk kelimesini söyledi mi?
Bizimki baba dede diyor,emeklemiyor,dönüyor,destekli oturuyor,oyuncakları ile oynamayı seviyor,zeka kartlarına bakıyoruz,bebek şarkıları ile oynuyoruz,çok meraklı hey şeyi eline almak istiyor ve çok hareketlendi.
Sizde durumlar nedir🥰