Kizlar eşim çalışıyor sabaha kadar da işte olur.
Altını pisletti heryerini batırdı üstünü değiştirdim tamamen Kızımınn burnu tikali. Burun spreyi de sıkayim dedim. Üstü giyinik değil diye hızlı hareket ederken burun spreyini almaya koştum. Aldım burnuna sıktım. İki dakika sonra bizim burun spreyimiz olduğunu farkettim ismi burazin 0.05 . 6 yaş altı kullanamaz yazıyor. Ben bu hatayi nasıl yaptım. Hemen fizyolojik serum suyu siktim burnuna temizlenmesi için. Şuan bir yan etki yok. Lütfen bilgi sahibi olan varsa aydınlatsın. Eşim bir şey olmaz dedi. Ne yapayım hastaneye gideyim mi çok kötüyüm ??