Gulsah3 geçmiş olsun canım küçüktü kardeşim de olduğunda kırk gün yoğun bakımda yattı bir nefes alırdı üçüncü kattan aşağıya hırıltılı sesi gelirdi. Tedaviden sonra doktor büyüdükçe düzelecek demişti kendiliğinden öyle de oldu. Geçmemiş olsaydı ilerleyen dönemlerde ameliyat olacaktı ama gerek kalmadı şükür. Sizde üzülmeyin ben size 20 sene önceki yaşanan bir seyden bahsediyorum o zamanın şartlarına göre su an hersey çok çok daha iyi ve bu hastalığın güzel yanı bebeğiniz büyüdükçe bu hastalık ortadan kalkacak geçecek. Çok düşük bi ihtimal ameliyat ama o da kilo alımı güzel olursa buna gerek bile kalmaz