yeniannee5 Kızlar Ella haptan sonra adetim normal zamanda oldu. Ama bir hafta sonra tekrar adet gibi kanamam var. Bu hap yapmış olabilir mi? Genelde kesiyor diyorlar ama tam tersi böyle yapar mı? Hamilelikten de korkuyorum anlamadım.
ballkizimm_ yeniannee5 herkeste farkli. Etki yaratir bende 1 ayda iki defa olmustum. Yan etkilerk var. Korma olabiliyir