Nur0809 Ben de 3 aylıkken yaptırdım. Bulunduğum yerin en iyi doktoruydu, özelde yaptırdım çünkü hem fimozis vardı hem de pıhtılaşma problemi. Ama devlet hastanesindeki doktor çok kötü olduğu için özele mecbur kaldım. Yoksa devlette de yaptıranlar memnun yani. Boşa 1000 küsür lira vermeye gerek yok