A-l-e-y-n-a 1 yaşında ki oğlumun ayak parmağında sanırım tırnak batması oluştu , tırnak kesimine ne kadar düz kesmek için dikkat etsemde oluşmuş sürekli kanıyor ve şiş . Bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim ? Doktorada gideceğim ama sizlerede sormak istedim🤗