y_enianneyim eraysen bugün doktora gittik artık oda bi röntgen kan tahlili istedi bi de lavma yaptı bir kaka yaptı ama yani öyle böyle değil nerde tutmuş bunu bu kadar nasıl yapmadı anlamadım
ysf52 y_enianneyim benimde oğlum 40 ve çıktıktan sonra yapamamaya başladı inanın her yere gittim sorun yok dediler en son kendi doktoeumuz miralax adında bir toz verdi bir gün verdik bir gün vermedik bu şekilde bir müddet kullandık şimdi ben müdahale etmeden haftada bir kendi yapıyor
y_enianneyim ysf52 doktorumuz daha çok küçük olduğu için şurup ilaç vermek istemiyorum dedi ama yine de verdi malesef biraz bekle hala uzun süre yapmazsa başka dedi
turkerg Emziriyorsaniz kayisi tuketebilirsiniz bebege gecmesi icin. Anne kabizsa da bebek kabiz oluyor. Kabiz degilseniz bile deneyebilirsiniz
y_enianneyim eraysen çok teşekkür ederim inanın bende çok mutlu oldum insan oğlu kaka yaptı diye sevinir mi çok garip bir duyguymuş annelik ☺️
eraysen y_enianneyim sizi o kadar iyi anlıyorum ki şuan ben aynı durumdayım aslında yapıyor yapmıyor değil ama az yaptı bir kaç gündür birde huzursuz kaka yapsın diye başını bekliyorum 🙈
y_enianneyim motherisbackk çok sevindim bizimki de yine yapamamaya başladı baya sancı çekiyor ilk gün lavman yapıldığı için yaptı galiba sonra 1 kere yaptı daha da yapmadı
y_enianneyim eraysen inanın bende aynıyım birde yakın zamanda sünnet ettireceğiz nasıl ikisi ile başa çıkacak yavrum bilmiyorum
eraysen y_enianneyim ahh şimdiden hayırlısı olsun o zaman hemen bağırsakları toplamak gerekli ki iyice huzursuz olmasın ben 3 gün günkurusu verdim püre yapıp birde zeytinyağı her tadıma ekledim şimdilik sorunu çözdük şükür