ardaa_14 Merhaba kizlar oglum 1.5 yaşında ateşi yok yanagi hiç böyle kurumamişti ve kurumaya başladı suda içiyor devamlı ve kızarıyor sizin çocuklarınızda yanaklarinda kızarma oluyormu acaba genelde sol yanagi kızarıyor
mavikelebek4 ardaa_14 sormq yaa bizde de var o durum dışarıya da çıkmıyoruz sopuk diye bide dudakları çatlamaya başladı 15 aylık krem sürdüm şimdi arko krem kemre gibi
atesbocekimm ardaa_14 bizde de çok oluyor ben kuru ciltli olduğu için diye düşündüm ama babası ve dedesi sakallı kızsam da öpüyorlar. Mustelanın ve la rochenin atopik kremlerini sürüyorum ama yine de kuruyup kızarıyor
ardaa_14 Insallah geçer bu aralar çocuklarda varmış bu durum doktoruna yazdim bakalim ne krem yazacak hiç böyle olmamıştı yedikleri dokunmuyor dikkat ediyorum
ardaa_14 Geçiyorsa sıkıntı değil uykudan kalkınca kızarıyor genelde doktorumuz madecassol krem verdi geçmezse gidicez bakalim
Tugcesabe Merhaba benim bebeğiminde yanakları kızarıyor 4 5 gün sonra geçiyor nedenini çözemedim henüz