aysimaac Anneler merhaba bebeğimi özel hastanede alerji testi yaptıracağım fakat hastanede alerji bölümü yok testte alerjik çıkarsa çocuk doktoru alerji maması raporu yazabilir mi? illa alerji bölümü olması mı gerekiyor
aysimaac aysimaac yani alerji testi yapıyormuş hastane sordum ama rapor yazabilir mi, çünkü alerji bölümü yok hastanede diye bikiyorum
papatyam-34 aysimaac çocuk doktoru alerji maması yazabiliyor bize özelde kendi çocuk doktoru yazmıştı herhangi bir ücret ödemeden aldım alerji mamaları raporlu oluyor ücret ödenmiyor daha sonra maması bitince de aile hekiminde yazdırdım
prensesikizler aysimaac alerji çıkarsa cocuk doktoru s8ze alerji bölümünü sistemden acar sizde randevu alıp gidersiniz çünkü raporu alerji bölümü yazıyor. Benimde kızımda var alerji çocuk doktoru yazamıyorum demişti.
aysimaac twinsmomm2 Peki alerji çıkarsa testte devlet hastanesinde çocuk doktoru yazabilir mi, alerji bölümü mü olması gerekiyor
prensesikizler aysimaac raporu alerji bölümü çıkartıyor 6 aylık olarak, size ilk receteyide onlar yazar sonraki recetenizi aile hekimi bile yazıyor. Ben rapor çıktıktan sonra hep aile hekimine yazdırdım.
aysimaac papatyam-34 yaa çok sevindim canım çok teşekkür ederim çünkü olduğum şehirde alerji bölümü yok kışın başka şehre gitmek çok zor olacak, tekrar ćok teşekkür ederim cevaplarınız için🙏
Hamburgerr aysimaac kızımın yüzünde pütürler var diye direkt raporlu mama yazmıstı özel hastanedeki doktor alerji testi falan da istememişti
prensesikizler aysimaac ben özele gitmedim raporum bitiyordu özelde bi çocuk doktorunu aradım raporu ben çıkartamam dedi bende devlette alerji bölümüne gitmiştim onlar uzatmisti. Ama raporun varsa özel devlet farketmez size reçete eder mamayi. Dediğim gibi ben rapor çıktıktan sonra hep aile hekimine yazdirdim
aysimaac Kızlar şimdi ben anlamadim özelde alerji testi yaptirdigimda alerji çıkarsa bebekte çocuk doktoru yazabilir mi yoksa devlette alerji bölümüne mi giymem gerekiyor 🙈
prensesikizler aysimaac arkadaş farklı işleyiş görmüş ben farklı, ben benim karşılaştığım durumu anlattım size belki iki türlüde oluyordur. Artık siz gidince öğreneceksiniz ya da doktorunuza sorun o zaten net cevabı verir size.
aysimaac prensesikizler doğru artık gidince öğreneceğim inşallah yazar ya arabamız da yok başka şehre gitmek çok zor olacak cevaplarınız için çok teşekkür ederim hepinize🙏