Kızlar merhaba. 1 ay 12 günlük bebeğim var. Anne sütü ve mama ile besleniyor. İlk doğduğundan beri aynı biberonu kullanıyoruz, yenidoğan biberonu fakat son birkaç gündür mama içerken biraz içip uyuyakalıyor hepsini bitiremiyor, yatırıyorum 10 dakika sonra ağlayarak tekrar uyanıyor ve tekrar mama istiyor. Ağlayarak uyandığı için emmek de istemiyor sadece biberon verince içiyor. Sorum şu böyle yapmasının sebebi biberon başlığının ayına uygun olmaması mıdır sizce? 2. Ay biberonuna geçmek için erken olduğunu düşünüyordum ama sorun biberondaysa değiştireceğim