lacin ministavsan7 bende bugün hepp bunu araştırdım bisy bulamadım benim kızı bahsetmişsiniz benim ki de 8 aylık
ministavsan7 lacin bende çok araştırdım bi yazıya denk geldim bebeklerde bazen böyle bi atak dönemi oluyormuş sanırım herkeste çok üzerinde durma normal dedi çevremde sanki biraz azaldı gibi bugünlerde