elifinannesi95 İyi akşamlar kızlar geçen ay adet olduğum günleri saymıyorum 18 gün aralıkla adet oldum bu ayda 4 Ocakta oldum bide 29 da oldum 17 gün temiz kaldım normal mi bu dktra gitsem mi acaba
Okayss elifinannesi95 bendede olmuştu doktorum takip et 15 gün temiz gezebiliyosan ve 1 2 kere oluyosa bu durum sorun olmaz demiiti ama senin sürekli böyleyse bi görün için rahat eder
Okayss elifinannesi95 bendede olmuştu doktorum takip et 15 gün temiz gezebiliyosan ve 1 2 kere oluyosa bu durum sorun olmaz demiiti ama senin sürekli böyleyse bi görün için rahat eder
Honki_Ponki elifinannesi95 Valla aynı tarihlerde bende oldum 2 defa ama benim ara ara oluyor böyle mevsimsel diye düşünüyorum
deniztalta Doğum yaptıktan sonra durumlar biraz karışıyor ama bemce bir defa gidin belki kist vs vardır yaşınız hele çok gençw ihmal etmeyin