Merhaba arkadaşlar s10t model robot süpürgemin toz kutusunun ağız kısmında böyle bir parça var yeni aldığım için henüz bunun ne olduğunu bilmiyorum bir tarafı da kopmuş üstelik sallanıyordu içinde bende tamamen çıkardım bu parça orada olması gereken bir şey mi yoksa çıkarılması mı gerekiyordu kurulum yaptıktan sonra